Sub papuc SRL

|

Stiti ce nu suport eu?Nu suport genul acela de masculi care sunt tinuti sub papuc de fiintele feminine.Nu mai au voie sa stea cu tovarasii, nu mai au dreptul la bere sau fotbal, nimic . Pentru voi dragilor, am aceste versuri compuse de mine acum 2 sau 3 ani, pe care le-am gasit intr-un folder numit "sub papuc" :


Daca vrei sa fii prost,
Unul mai mare decat ai fost,
Ia-ti o femeie in dar,
Fara minte, dar cu har.

Gandeste-te mai bine,
Daca vrei sa fii un caine,
Ia-ti o lesa si-un oscior
Si suie-te pe-un nor.

Pe prieteni ii lasi deoparte
Pentru niste tzatze cam patrate
Ai sa suferi si-ai sa zaci
Pentr-o pereche de craci.

Acest mesaj misogin
Te intzeapa ca un ciulin'
Daca te-ai mai si trezi
Cat de bine ar mai fi.

1 comentarii:

Anonim spunea...

Cunosc pe unu asa, sub papuc tinut de femeie. Faza enervanta ii ca el merita o femeie mai calumea, aia ii o panarama, nu-i nici grozava cum arata si ii extarodinar de enervanta, parca-ti strica toata petrecerea cand vin, iar el ii face toate poftele. La inceput era ok baiatu, acuma am ajuns sa nu-mi placa nici de el din cauza ei.