Lun'day sucks again

|

Spuneam aici ca perioada de timp corespunzatoare diminetii unei zile de luni este cea mai urata, cea mai antipatica, cea mai "cum vreti voi sa-i spuneti".Ieri dimineata am trait din plin aceasta senzatie...

Pe la 4 am, am remarcat impunatorul televizor cu sunet stereo ce-l are vecinul de deasupra.Se pare ca omu' n-avea somn in noaptea de duminica spre luni si se uita la televizor cu volumul la maxim, de parca doar el ar fi existat.Vrand-nevrand, am ascultat toate stirile de pe antena 3 si parca l-am si auzit pe celebrul "om cu laptop" de la postarea precedenta, Valentin Stan.

Dimineata de luni incepea promitator de rau.Si parca nu era de-ajuns, afara ploua cu galeata, lucru remarcat atunci cand am iesit pe balcon si i-am azvarlit o piatra-n geam ghiolbanului.

A fost o experienta noua pentru mine, sa ma trezesc la acea ora, dar a "meritat", pentru ca am observat unele lucruri :

- daca stau in picioare in pat, ajung cu pumnul la tavan
- daca lovesc cu papucul in tavan, se produce un zgomot asurzitor
- am realizat cum este atmosfera unei ore de 4 am, din punctul de vedere al celui care se trezeste.Pana acum stiam la perfectie doar atmosfera unei ore de 4 am al celui care se pregateste de somn ^^
- sforaitul parintilor mei produce vibratii
- stiu sa injur dimineata la fel de bine ca-n amiaza mare
- tiganii ciorile rromii sunt telespectatori ai posturilor de televiziune apartinand trustului Intact


Cu acestea zise, va doresc dimineti cat mai odihnitoare si vecini cat mai "intelegatori", dar doar pentru zilele saptamanii, exceptand-o pe cea de luni.

0 comentarii: