O, lamai - poezie despre "blonde"

|

Exista o specie de femei tot mai raspandita.Nu le vezi la National Geographic sau Animal Planet, ci le vezi in viata reala, le observi in habitatul lor natural.Pentru aceste femei am creat niste versuri.Cu teama de a nu ma acuza de misoginism, va urez lectura placuta.




O, lamai cu apa plata
Si un bob de mazare,
Pastaia de la butic ii luata
Nici nu stiu daca mai are.

Aceste versuri cretine
Sunt despre acele femei
Care se cred libertine,
Dar nu stiu cat fac 2x3.

Prostia se compenseaza
Cu frumusetea corpului.
Banu-i tot ce mai conteaza
Saracia barbatului.

"Cand sunt cu masina-n trafic
Eu conduc foarte prudent,
Desi trotuaru'-i cam mic,
N-am lovit nici un student.

Cand ies seara la agatat,
Ma imbrac c-o fusta scurta.
Nu-mi rezista nici un barbat
Plin de bani si fara burta.

Mecanismul meu e simplu :
Doua ore, bancheta din spate.
Uite asa trece tot timpu'
Si noi suntem tot mai ocupate.

Cine zice ca unele femei
Sunt proaste cu duiumul?
Vorbeste fara temei,
Eu sunt proasta numarul 1."

0 comentarii: