Generatie tanara, pustimea

|

O poezie despre generatia actuala de copii si activitatile lor...din ciclul "Ce-am fost si ce-au ajuns".


Copiii din generatia actuala
Stiu doar sa zica "lol".
Nu mai au nevoie de scoala...
Se educa singuri din "mol".

Maidanul din spatele blocului
E plin de gunoaie si balarii.
A trecut de mult vremea fotbalului...
Acum toti umbla prin shawormarii.

Batranul Tom si micutul Jerry
Parca plang la TV,saracii,
Cand vad ca-n timpul verii
Se uita la wrestling toti boracii.

Cine-si aduce aminte de oracole?
Eu...eram cam naiv, recunosc,
Dar asa te imprieteneai cu fetele.
Azi, doar pe hi5 se mai cunosc.

Cand vad aceasta generatie
Ma gandesc la viitor.
Sa astept, oare, vreo ratie?
Nu...pan' la pensie - muritor.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Un poet desavarsit.M`au emotionat versurile. Da foarte adevarat ..Unde este pustimea care se juca sotronul.. Si unde este sentimentul de rusine fata de o persoana k acum mai nou nu se mai cere prietenia ca pe vremuri ci se arunca in pat drept combinare. Dragostea nu are varsta..Eh acum chiar numai are (numai dau exemple k incep sa fac eu blog:p)

Anonim spunea...

Foarte, foarte corect!! Am scris si eu un post similar aici http://1blogsimplu.wordpress.com/2008/03/30/amintiri-din-copilarie/

Ionut spunea...

Poet e mult spus...doar am ironizat in versuri aceasta generatie trista, dar totusi cu zambetul pe buze