Ceva urat mirositor

|

Cu totii stim ca trafic.ro suge sucks, dar cu totii il folosim,alaturi de google analytics, desi nici nu se pune vorba de comparatie cu acesta din urma.Cred ca este o chestie romaneasca pe care o avem... mai vedem pe ce loc suntem, mai vedem cati vizitatori avem intr-o ora, adica optiuni pe care google analytics nu le are, din cate stiu eu.

Ca orice site de contorizare a traficului, trafic.ro incearca sa adauge tot felul de optiuni, mai interesante sau mai penibile, de la caz la caz.De curand, s-au adaugat cateva optiuni la meniul "Localizare", astfel ca, pe langa tara, mai putem vedea judetele, orasele si ISP-ii celor ce ne viziteaza site-ul.Am dat si eu ca romanul curios sa vad din ce orase provin vizitatorii mei si uitati ce am descoperit (click pe imagine pentru marire) :

Am incercat sa-mi explic ce s-a intamplat si mi-am dat cu parerea :
- de mirosit sigur nu miroseam...abia facusem dus
- daca exista orasul Mirosi, locuitorii lui sunt denumiti "mirositori"?
- "Nota: Informatiile de localizare geografica a vizitatorilor site-urilor inscrise in Trafic.ro sunt oferite pe baza datelor furnizate de o terta persoana specializata in furnizarea unor servicii de localizare. Acuratetea informatiilor depinde in totalitate de eforturile depuse de catre aceasta terta persoana." Oare sunt bataia de joc a acelei terte persoane? ^^

In orice caz, m-am amuzat teribil.Uite inca un lucru pentru care se merita sa folosesti trafic.ro : bug-urile si erorile acestuia te amuza copios.
Vrei calitate si seriozitate?Folosesti google analytics.
Vrei "marfa" romaneasca si amuzament autohton?Folosesti trafic.ro

2 comentarii:

Jen spunea...

exista comuna mirosi, chestie pe care o aflai cu un google de 30 de secunde.

Ionut spunea...

M-asteptam acolo sa gasesc orasele, nu toate satele si comunele, ca doar scrie "Orase".Puteau foarte bine sa modifice in "Localitati"