Copil emo intr-un film de animatie

|

Aseara, pe cand ma plictiseam ingrozitor, m-am hotarat sa ma uit la un film.Si eu sunt foarte pretentios in aceasta legatura...urmez mai multi pasi inainte de a-l viziona .Prima data urmaresc trailerul, pe urma vad ce nota si ce comentarii are respectivul film pe imdb, vad daca are subtitrare (de preferat in romana, dar e ok si in engleza), apoi in downloadez (warez complice...asta e ^^ ).Astfel am pus ochii pe un film de animatie, intitulat "Horton hears a who".Era chiar binevenit, deoarece de la Ratatouille incoace, nu am mai vazut o animatie buna.

Filmul l-am "consumat", mi-a placut si chiar il recomand.Un singur lucru ciudat am remarcat si anume, faptul ca baiatul unuia dintre fiintele personaje principale avea o freza cam ciudata si un comportament suspect.Iata capturile (clik pentru marire ) :

Deci, nu mi-a venit sa cred.Nu exista urma de indoiala ... acest personaj are apucaturi de emo (si freza de asemenea).O singura replica a avut in tot filmul si asta s-a intamplat la sfarsit, plus ca avea si un loc al sau, unde se simtea mai bine decat de obicei.Va invit sa urmariti filmul si sa-mi impartasiti si mie parerile voastre ^^

1 comentarii:

Anonim spunea...

Si eu am avut acelasi gand :))
Prea intunecat si retras era baiatu'... Probabil s-au gandit si la "copii emo" , ca fiind parte importanta din grupul tinta :>
Oricum, a fost haios.Merita vazut!