Petitia de pe 5 mai

|

Zilele trecute, pe cand veneam de la un fotbal, am observat la gura de metrou un nene imbracat in galben, ce statea intr-un cort, cu niste coli si un pix.M-am apropiat sa vad despre ce era vorba si m-am lamurit instantaneu : strangea semnaturi pentru legalizarea zilei barbatului, pe 5 mai.Instinctul masculin m-a facut sa semnez si eu, deoarece credeam ca o sa primesc o bere de la sponsorul acestei campanii, nu de alta, dar aveam o sete in mine ...

Acum serios vorbind, chiar m-am gandit logic.Adica, intr-o societate patriarhala ca a noastra, avem ziua femeii si nu avem ziua barbatului?E ca si cum avem ziua ardelenilor romani si nu avem ziua ardelenilor maghiari ( asta e gluma cu tenta xenofoba ^^).

Feministele spun raspicat : femeia trece prin chinul nasterii si d-asta merita o zi a ei.Pai si barbatul nu trece prin chinul nasterii, cand se imbata ca porcul in momentul in care afla ca are baiat?Lasand gluma deoparte, e adevarat ca trebuie celebrata aceasta suferinta a femeilor.Dar de ce se numeste Ziua Femeii si nu se numeste Ziua Mamei?Spuneam aici ca orice desenata de 15 ani se crede femeie si i se cuvin cadouri multe de 8 martie.Shit no!

Daca se numea Ziua Mamei, nu mai semnam nici o petitie, dar cum denumirea oficiala este de Ziua Femeii, pe 5 mai o sa avem cea mai linistita zi din an.Deci, la multi ani masculi si la placinte, tot inainte ^^

PS : La multi celor ce poarta nume de flori :)

0 comentarii: