Liceul - episodul 1 : Inscrierea

|

Anii de liceu au trecut, dar nu vor fi uitati niciodata.Cu bune si cu rele (mai putine), acestia vor ramane intipariti in mintile tuturor adolescentilor care au trecut prin aceasta perioada.
Cu aceasta ocazie, o sa lansez o noua categorie, si anume - Cronici de liceu -

In randurile urmatoare, va voi povesti inceputurile existentei mele ca licean.

Ziua in care m-am inscris a fost foarte speciala.Tin minte ca eram cu mama si cu tata, mandrii ca progenitura lor e pe cale sa inceapa un nou capitol in viata sa, si mergeam pe langa autobaza Floreasca, incercand sa gasim liceul la care am fost repartizat, C.A. Rosetti.Cartierul era de o liniste funebru de suspecta, doar o melodie se auzea din departare, si anume "Dragostea din tei".Era perioada de apogeu a acestui cantec asa ca era foarte ascultat.Mi-a ramas intiparita ca fiind melodia inceputului de liceu.

Si cum mergeam noi, iata ca ajungem la destinatie.Liceul arata precum scoala mea generala : exteriorul era de-un gri trist, ferestrele erau de-o fragilitate suspecta, iar portarul era de-o batranete enervanta.In orice caz, intram noi in sala de inscriere, ne asezam si incepem sa parlamentam.Tanti secretara se uita peste dosar, noteaza ceva si incepe sa ma intrebe (ma rog, il intreba pe tata) ce materii aleg pentru profil si daca doresc sa dau examen de engleza intensiv.Hell not, abia trecusem prin Capacitate ... nu mai vroiam inca un examen pe cap.

Inscrierea era cam pe sfarsite.Eu am iesit afara din sala, cu mama, iar tata a mai ramas la cateva parlamentari.Ma uitam pe geam si vedeam un imens teren de fotbal, marginit de doua terenuri de bitum.Deja imi imaginam cum o sa fac furori cu mingea, sustinut de colege si majorete.Aveam niste filme grozave, pe care doar eu le puteam viziona.

Nemultumit de scurtmetrajul peliculelor, am plecat dezamagit si visator, in acelasi timp.Abia asteptam prima zi ca licean.Ne departam de cladire, dar o auzeam cum canta "Vrei sa pleci, dar nu ma iei" ...

3 comentarii:

Anonim spunea...

clasa 1 faceti o compunere despre prima zi de scoala...

Anonim spunea...

Rosetti este un liceu bun.
Cum erau profesorii?
Aveai colegi de treaba?
Ai luat vreodata nota 2?
Ai un blog excelent! Succes!

Ionut spunea...

Profesorii erau caterinca.
Aveam si inca am colegi de treaba.
2 e singura nota pe care nu am luat-o in viata mea.In rest am luat si 1 (in a 9-a).
Ms !