Despre blogoree

|

Tin minte cum mi-am inceput cariera de blogger.Era spre sfarsitul lui februarie si eu nu stiam deloc cu ce mananca acest fel.
Auzisem de blogger sau blogspot asa ca m-am hotarat sa imi fac si eu cont.Bun, blogul era facut, postarile incepeau sa-si faca aparitia, dar asta nu insemna nimic.Eram paralel cu notiunile de tema, trafic, PR, adsense ... Asa ca m-am hotarat sa apelez la Gogu.Nu mai stiu eu cu ce l-am cinstit, dar stiu ca asa am ajuns pe Blogoree.Am intrat, m-am informat si m-am conformat.Asa mi-am publicat primul articol pe Bligg.

Ajunsese o regula sa postez articolul pe Bligg imediat dupa ce il postasem pe blog.
Urmatorul pas a fost forumul.Mai intai am urmarit diverse topicuri, apoi mi-a sarit in ochi rubrica Blogul meu.Stiam ca, astfel, imi voi face blogul mai cunoscut.Deoarece lecturasem inainte, am avut grija sa nu incalc enervanta regula a celor 10 posturi.

Ok, odata servit si blogul, au aparut si criticile.Primul care m-a criticat a fost Navalitorul.A fost o critica destul de calma pentru mine si, astfel, m-am conformat rapid.Pe urma, m-a luat 'la ochi' si Eugen.Avatarul lui, cu maimuta saltatoare, devenise sursa de buna dispozitie pentru mine.

Astfel, am inceput sa accesez forumul zilnic.Observasem ca sunt foarte multe fete, lucru care m-a si derutat si m-a facut sa-i confund sexul lui A.Faith.
Cu timpul am devenit user forte si pot spune ca am capatat putin din rautatea lui Eugen.Cine stie, poate voi deveni moderator :D
Daca s-ar intampla acest lucru, inca nu stiu ce as face.Poate ca as elimina regula celor 10 postari, as reintroduce votul anonim si as organiza mai multe concursuri de creatie.Aaa, si daca nu inchide cineva topicul acela stupid de la Offtopic pana voi deveni moderator, o sa fie primul lucru pe care il voi realiza.

Cam acestea fiind zise, va doresc blogareala usoara si la cat mai putin offtopic, ca nu vreau sa-si strice Eugen virginitatea in ale ban-ului, chiar pe voi.

3 comentarii:

Anonim spunea...

crede-ma, si eu am crezut mult timp ca a.faith e fata.

Anonim spunea...

Afaith nu e fata? ia te uita, inveti in fiecare zi o chestie noua :)

Ionut spunea...

Gen "Azi in istorie - A.Faith nu este fata" :))