De ce l-am injurat pe Chivu

|

Nu stiu cum sunteti voi, dar eu sunt foarte sensibil la zgomote, cand dorm. Adica, poti sparge lemne pe mine si nu ma trezesc, dar daca se nimereste sa te fortezi putin si sa scapi un "porumbel", te-ai dus dracu.

Daca e un tantar in camera, s-a dus somnul meu. Chiar daca il omor, chiar daca il torturez sau il inghit, tot ii mai aud activitatea. La fel se intampla si cu mustele. Acum cativa ani la mare, inchiriasem o cabanuta care era plina de muste (ce-i drept, am si plattit foarte putin pe ea). Cum eu nu puteam sa dorm din cauza acestora, am luat un scaun si l-am scos afara, cu gandul de a atipi pe el. Ce-i drept, am dormit nitel, chiar daca atunci cand m-am trezit, aveam vreun milion de furnici pe mine.

Revenind la ce vroiam sa va zic, acum cateva zile am venit acasa plin de greutati. Adica, in mana stanga aveam o sacosa de rafie plina cu oboseala, iar in cea dreapta aveam o punga plina cu o vezica umflata. Adica eram rupt de oboseala si ma pisam pe mine, mai pe intelesul tuturor.
Ma asez in pat si iau pozitia de "somn de 5 ore". Incepusem deja sa visez cand ma trezeste un telefon. Deschid ochii, iau telefonul si raspund, fara sa ma uit cine ma apeleaza. "Salut, sunt Cristi Chivu si iti recomand Vodafone, serviciul de ...bla bla". Ma sterg la ochi si ma uit la numarul ce ma apelase - 100.
Atati morti si raniti cati am scos eu pe gura la adresa lui Chivu, nu au existat nici in WW2. Dupa ce i-am umplut frigiderul, am trecut la Vodafone. "Bagareli, scoteli, sugeli", de toate, pentru fiecare spam pe care mi l-au trimis.
Am inchis ochii si i-am deschis peste 3 ore. Deja uitasem de oferta lui Chivu si nu numai... cand ma culcasem, uitasem sa descarc punga cu vezica plina, asa ca am mai trecut un element de trezit, pe lista, pe langa fotbalist: pisarea.

4 comentarii:

kiki spunea...

Amen Brother....a luat-o razna vodafone-u. In curand o sa scrie la sfarsitu mesajelor "dal mai departe la 10 persoane si pana diseara persoana iubita de va apela pe numarul tau vodafone....scze de mass"

Anonim spunea...

da misto tare

Dan spunea...

Fratele meu esti penibil. Pe langa faptu' ca n-ai nicio treaba cu scrisu', n-ai un pic de talent, mai incerci sa te dai si mare om..dar na stii tu cum e vorba aia "Prostu' daca nu-i fudul parca nu e prost destul !"

Nu te cunosc dar din cate imi dai impresia cred ca esti un terminat care incearca sa para dur.

Daca intr-adevar esti baietas n-o sa respingi comentariul ;).

Ionut spunea...

@Dan: dar ce-i cu exprimarea asta de coltul blocului? Articuleaza in pula mea substantivele :))