Un an de blog

|

Acum un an, pe 27 februarie 2008, ora 23:57, blogger dadea in adoptie inca un blog. Se nastea astfel Blog-Notes (la inceput Blogosbekistan).

Ce s-a schimbat de atunci? Pai, in afara de faptul ca am 10 000 de unici pe zi si 10 bannere din care scot un profit lunar de 1000 $, nimic. lol
Serios vorbind, in acest an am ajuns sa cunosc multi oameni, prin blogurile lor, lucru ce mi-a influentat oarecum programul obisnuit. Am cateva luni bune de cand nu m-am mai uitat la tv la altceva in afara de stiri sportive si meciuri, sunt cateva saptamani bune de cand nu am mai citit prostii gratis ca Ring sau Libertatea. In schimb, sunt luni bune de cand am devenit cititor fidel al anumitor bloguri, lista ce creste vazand cu ochii.

Asa ca, dragii mei, strigati un LMA din sulfet pentru Blog-Notes si bucurati-va de gustul tortului de cuvinte si de expresiile ametitoare ce vi le ofer.

PS : Nu ma puneti sa dau de baut, pentru ca nu e ziua mearazz

2 comentarii:

Anonim spunea...

Pai sa dea blogu de baut atunci....cumva tot trebuie rezolvata cinstea....hai da-ne tu ca iti da el banii innapoi luna urmatoare cand o sa iei aia 1000$....ca doar pe urma lui traiesti ce dracu^^

Oti spunea...

:))

felicitari! multi ani inainte fericiti si banosi si la cat mai multi unici.