Reactie de pitzi

|

In ultimul timp, in zilele de joi si/sau vineri, fac o vizita la cantina din Moxa. Procesul nu dureaza mult, doar o ora, adica 55 minute asteptarea la coada + 5 minute bagatul la matz. Bine, exagerez ... 45 minute coada si 5 minute mancatul :).

Joia aceasta a fost la fel. Am ajuns la cantina desi nu mi-era foame, dar cat timp am asteptat la coada, balaurul a inceput sa urle. Imi iau eu o bunatate de ghiveci cu friptura + salata de sfecla si ca desert, 5 ministrudele cu gem de capsuni. Totul a costat cam 4 lei, adica fix pwla. Cand m-am uitat pe bon, era sa cad pe spate. Desertul format din cele 5 mini-strudele costa ... 0,10 lei.Adica 10 bani. Adica o mie de lei vechi. Cu totul, nu fiecare mini-strudel. In fine, mi-am revenit si am inceput sa degust bag ca spartu.

Am terminat de mancat asa ca m-am apucat de respirat. Pulsul a revenit asa ca eram pregatit pentru urmatorul pas. Cum eu am cei 7 ani de casa, chiar daca i-am luat cu suspendare, am luat tava sa o duc la locul special rezervat farfuriilor "murdare". Acolo, vad eu o pitzi care abia mergea pe tocuri, avand tava in mana. Incredibil, dar mai exista si pitzipoance care mananca la cantina si astfel prefera sa se sature de 4 lei in loc sa-si ia o portie de cartofi de la McCct. Buuun ... las eu tava acolo, dupa care zic "Sarut'mana pentru masa". E o obisnuinta a mea de a multumi pentru masa oricui a facut-o sau a ajutat la facerea ei. In acest caz, "norocoasa" era tanti care strangea farfurille "murdare", chiar daca am dat bani pentru acea masa. Cand a auzit ce-am zis, pitzi a bagat o privire d-aia de nu-ti dai seama daca mai are neuronu' sau nu.

Stiu ca ea e obisnuita sa zica sarut'mana iubitului ei octogenar, dupa fiecare blow-muls. Stiu ca ea zice sarut'mana mamei sale de fiecare data cand primeste o geanta Vuitton. Cu toate acestea, iata ca s-a mirat cand a auzit "sarut'mana pentru masa" intr-o cantina.

Lasa pitzi draga, data viitoare mananci la Mc ... acolo n-o sa auzi "sarut'mana pentru masa" de la pokemonii din Romana. Am zis !

0 comentarii: