Cum am trait primul cutremur

|

Stiu ca titlul suna cam dur, dar in fapt este vorba despre o intamplare amuzanta, chiar daca, atunci cand spui cutremur, nu prea e de ras.

Am sa va povestesc cum am simtit eu primul cutremur.Eram mic, aveam vreo 10 ani si, ca de obicei, eram singur acasa, pentru ca ai mei erau plecati la servici.Deh, asa am dus-o in toate diminetile scolii primare, cand umblam cu cheia prinsa de siret, la gat.
Si cum va ziceam, eram singur acasa si dormeam ca ursu'.Nici nu simtisem cand plecasera ai mei la munca.Si cum dormeam eu ca ursu' si faceam bolboroace de somn, ma trezeste ceva.Ceva-ul asta l-am considerat ca atare vreo 5 minute, pana m-am dezmeticit si am vazut ca este o vrabiuta.

A naibii pasarica, isi gasise sa-mi strice mie bunatate de somn.N-am mai stat mult pe ganduri, am luat pliciul si da-i si goneste-o.Am reusit?Suflet ... De vreo 10 minute alergam prin casa si tot nu gonisem inaripata.Intr-un final, a iesit pe geam, plictisita de mine.Parca o si auzeam cum zicea "hai ca m-am distrat destul cu tine, hahaleroo".

Chiar daca am lipsit ceva timp din pat, somnul nu mi se dusese, ba chiar eram mai obosit.Nu stiu daca era de la oboseala sau superstitie, dar nu m-am mai dus in camera mea, ci in camera alor mei.Si pun eu geana pe geana vreo 10 minute, cand se intampla ceva.Patul incepe sa se miste, un du-te / vin-o incontinuu, de nici sa ridic capul nu puteam.Ok, experienta noua...Ce sa fie oare?Prin mintea mea treceau tot felul de chestii, dar cea mai tare era ipoteza conform careia mama impingea patul ca sa ma trezeasca si sa ma anunte ca a venit acasa.Intorc eu capul, mama ioc.Oh-oh ! Ceva nu e in regula.De-aici a intervenit panica.

Mi-am luat un tricou pe mine si am fugit repede afara.Primul om pe care il zaresc pe strada a fost nea Doru', un betiv notoriu care era totusi treaza.Il intreb eu daca a fost cutremur si imi raspunde afirmativ.Nu mai era de stat acasa.Fug eu de zor, cu cheia atarnand la gat, si ajung la o prietena de-a mamei, la magazin.Pana cand a venit mama acasa, nu m-am miscat de-acolo.
Asta da experienta :))

Pentru concursul organizat de Visurat

0 comentarii: