Poze la minut

|

No, nu stiu daca ati observat, dar de la o vreme, o parte din graiul ardelenesc este folosit si de subsemnatul. Asta poate fi si din cauza vizitei pe care am facut-o in inima Ardealului, la Cluuuj. Impresii si relatari despre aceasta calatorie, intr-un post viitor.


Pot sa va spun, sincer, ca daca te duci la Cluj, poti trai fara mancare, bautura, somn, fara oricare alt lucru in afara de unul singur: aparatul foto. Daca nu ai un aparat foto la tine, te stingi vazand cu ochii. Frumusetea peisajelor te lasa fara aer, iar daca nu le imortalizezi, poti sa-l saluti pe Cerber.

Din fericire, cineva s-a gandit si la posibilii muribunzi fara aparat foto, si a creat un site de fotografii.

Il puteti gasi aici sau click-uind bannerul din dreapta-jos.
Laura este autoarea acelor fotografii si ma bucur ca am onoarea de a fi primul care ii promoveaza site-ul.
De altfel, ma incanta ideea de a promova viitorii artisti, desi pentru mine nu a facut-o nimeni (cine dracu' ar promova un scriitor betiv?).

Deci, bucurati-va de poze!
Iar pentru tine, Laura, am o incurajare:

Laura, te iubim,
Pulitzer-ul ni-l dorim!


3 comentarii:

Dale spunea...

No, da ashe de putzan ai stat. Inca ma gandesc la faptu ca nici parcu mare nu l-ai vazut! Nu-i bai ca iti trimit niste poze :)) Da bine ca am vazut io stadionu ala. Mai tare am cunoscut eu Cluju decat sa vi-l arat voua. Si ca sa inchei asa... "Relatia dintre noi s-a terminat aici!"

Ionut spunea...

Pai daca vizitam tot de pe acum, data viitoare ce faceam? :P

Harry spunea...

Bine, daca tu ai promova un scriitor curvar, pe bune ca as promova si eu un scriitor betziv. Si apropo, reclama gratuita pe blogul meu ti-am tot facut. Asa ca ai mai avut parte de promovare