Curatenie...de toamna

|

Cum m-am trezit azi de dimineata, pe la 12:00, am zis sa fac si eu ceva cu viata mea. Asa ca mi-am propus sa fac curatenie, mai ales ca ma tot batea mama la cap de ceva vreme.

Pentru cei care nu stiu, "curatenie" nu inseamna sa dau cu aspiratorul si sa sterg praful, ci sa fac ordine la birou, sa scap de lucrurile inutile si sa le sortez pe cele utile (daca exista).

Zis si facut. Mi-am pus o casca de miner si o lanterna si am deschis usita de la birou. Am inceput sa scot tot felul de chestii, exact ca-n desenele animate cand se cauta ala in buzunar si scoate tot felul de lucruri, de la creioane la tractoare si avioane.
Prima data am dat de toate manualele din liceu. Dominau, bineinteles, cele de chimie. Cum eu nu am avut media mai mare de 7 la chimie, va dati seama de ce am gasit eu vreo 4 manuale si 10 carti (a caror autoare era chiar profa...wow ce coincidenta). Le-am indesat in vreo 2 pungi si le-am azvarlit in neant.
Pe urma am gasit caietele din liceu, care de care mai colorate. Aici dominau cele de matematica. Era ceva genul 80 % caiete de matematica - 20% restul materiilor. P-astea le-am impachetat cu un gand clar: reciclare sau gunoi.

Am mai gasit tot felul de chestii, cum ar fi o scrisoare de dragoste (primita) tocmai din generala sau o particica dintr-un oracol, tot din acele vremuri epocale.

Bilantul final: zeci de kg de hartie gata de reciclat/aruncat, zeci de carti pastrate (dar la saramura - in boxa) si mult praf inghitit.

Partea buna e ca am destul de mult spatiu ca sa-l umplu pana la urmatoarea curatenie (preconizata in 2012).
Partea proasta e ca nu prea mai am unde sa-mi ascund tigarile (mama obisnuieste sa cotrobaie prin sertare, asa ca imi ascundeam tigarile printre carti).

0 comentarii: