Ora pamantului (de sub unghii)

|

Ecologistii pulii au stabilit data de 28 martie ca fiind ziua pamantului. In cinstea acestei sarbatori, ei au propus sa tinem un moment de reculegere timp de o ora, adica sa stingem toate luminile din casa, sa oprim toate aparetele electronice si electrocasnice, hata ca sa ne protejam planeta. De parca niste kw economisiti ar opri idiotii care imprastie deseuri, uzinele care se basesc incontinuu etc.

Sa va spun cum mi-am petrecut eu aceasta zi mirifica de sambata. Am ajuns acasa pe la 18:30, de la scarbici, si aveam o asa durere in cur cot sa particip la aceasta activitate ecologista, incat mi-am cumparat 2 beri, ca muream de sete, nu d-alta.
Am supt eu berile in 10 minute, dupa care mi s-a stins lumina. Devenisem ecologist fara voie. Adica eram LATex. Caput ! M-am trezit eu fix cand se canta imnul Romaniei. Degeaba ! Mai bine continuam sa fiu ecologist pana dimineata.

Pentru anul viitor, propun o solutie acestor organizatii ecologiste. Daca doriti sa convingeti cat mai multe persoane sa opreasca energia electrica timp de o ora, apai dati-le de baut nenica. Bei vin pe intuneric si te crezi pe teleferic !

0 comentarii: