Codul bunelor maniere pe Yahoo Messenger

|

Pentru ca YM este cel mai utilizat chat (cel putin din Romania), eu zic ca ar trebui scris un cod al bunelor maniere adaptate utilziatorilor de YM.

Astfel :

  • Cand am la status "Busy, DND sau Stepped Out", nu dai buzz ca iti trag capatana prin tzeapa.Daca ai treaba cu mine, lasi un mesaj pe chat si iti voi scrie eu cand voi reveni.
  • Cand scrie la status "Idle for x min", nu intri pe mine si ma buzz-ui sau ma injuri ca nu iti raspund, pentru ca vorbesti cu peretii si s-ar putea sa te trezesti si cu frigiderul plin de carne, atunci cand revin la calculator.
  • Nu scrie cu CAPS LOCK pentru ca o sa te consider un mare analfabet si o sa-ti trag si o injuratura pentru ca o sa am impresia ca te rastesti la mine.
  • Intr-o discutie pe YM, nu scrie 2 cuvinte pe rand, pentru ca o sa iasa un mare carnatzoi, pe care eu il voi inchide, dar nici nu scrie ditamai fraza, ca nu esti la BAC.
  • O fi YM, dar nu abuza de limbajul specific, pentru ca s-ar putea sa '1tz1 tr@g i@r 0 1nj|_|r@tur@'
  • Daca dai mass cu blesteme, pierderi de buletin sau ce stari ai tu, iti bag mortu'-n casa de idiot ce esti si pe urma iti dau ignore.
  • Daca dai add id-ului meu si nu spui in secunda 2 "cine esti, de unde ai id-ul etc", te alegi cu un ignore frumusel.
  • Daca vezi ca nu raspund la buzz, nu incerca sa ma apelezi pe YM, pentru ca s-ar putea sa ma joc, iar la cei 256 RAM o sa-si ia zborul calculatorul si o sa mi se blocheze jocul, o sa ma enervez si o sa iti trag o mare injuratura, urmata de un ignore.
  • Daca vii cu flood si alte porcarii pe care le faceam la 12 ani, o sa iti zic si eu niste porcarii pe care le faceam la 18 ani, dar cu femeile din familia ta.
  • Nu incerca sa-mi trimiti tot felul de virusi sau programe care imi restarteaza calcu', pentru ca s-ar putea sa-ti trimit si eu o 8======D in gura.


Cam acestea fiind zise, va doreasc chat-uiala placuta (scuzati limbajul vulgar, dar mi s-a cam acrit).

2 comentarii:

Cora spunea...

Chiar aseara mi s-a intamplat sa imi adauge cineva idul la lista sa de mess si i-am dat 'accept' sa vad ce si cum, insa individul nu zicea nimic , ci astepta sa il salut eu prima :-??. E ca si cum intri intr-un grup si nu saluti pe nimeni.
A! si ma mai enerveaza acel "BUZZ! esti?" atunci cand nu sunt Idle si nici nu am Stepped Out la status.

Ionut spunea...

N-ai cu cine :))