Poezie

|

Apropos de ultima propozitie din postarea precedenta,va voi arata si alta fata a mea,aceea de poet.Urmatoarea poezie a fost compusa de mine pe vremea cand aveam "inspiratie" ,daca intelegeti ce zic.Sper sa o savurati si sa va abtineti de la comentarii nelirice :D


Gandul meu,acum, e departe
Peste lacuri,tari si munti,
Vara e din ce in ce mai aproape
Cand iubesti,orice trebuie sa infrunti.

Gandul meu e tot mai fragil
Precum mireasma florilor in bataia vantului
Cand iubesti,faci orice,esti umil
Doar de dragul amorului.

Gandul meu zboara cu aripi de inger
Si cand la destinatia va ajunge
O raza de lumina va aparea pe cer
Si eu voi inceta a plange.

3 comentarii:

Anonim spunea...

ce fac toti prostii faci si tu

Ionut spunea...

jet broscare :))

Anonim spunea...

vezi de treaba ca daca iubesti obligat vei si plinge