Zici joi si te ia foamea

|

De cand ma stiu eu, joi a fost cea mai grea zi din saptamana. Nu mai tin minte in generala, dar in liceu, joi aveam 7 ore, ceva de genul : 2 ore de mate, 2 ore de fizica, 2 ore de info si bonusul, o ora de chimie. In conditiile acestea, asteptam ziua de joi cum asteapta dracu' un catzel de usturoi.

Timpul a trecut si la facultate am ajuns, dar nimic nu s-a schimbat. Aceeasi zi de joi sinistra si obositoare. Nu mai vorbesc de cele 3 semestre care au trecut, in care joi era o zi lunga ca maciuca lui Terente (happy vaginteine's day, cu aceasta ocazie), si am sa ma refer la semestrul care abia a inceput. Ceva schimbat? Neaah ! De la 10:30 pana la 19:30, cu o fereastra de la 12:00, in saptamanile impare, si pana la 18:00, in saptamanile pare ... cursuri si seminarii sa ne saturam. Nu mai zic de fereastra aceea de o ora jumatate in care teoretic ar trebui sa ne relaxam, ca este predestinata recuperarilor de seminarii ce nu s-au facut in restul zilelelor. Mai ca ar trebui sa organizam o licitatie : cine da mai multe puncte de seminar, are rezervata fereastra.

Joia aceasta, fiind prima saptamana, am zis sa nu fiu mai catolic decat Papa, asa ca m-am dus la facultate la seminarul de la 13:30. Ceilalti colegi veneau franti dupa un curs si un seminar, eu veneam frant dupa 12 ore de somn. Seminarul s-a terminat, dar eu simteam o senzatie ciudata de gol in stomac ... nu stiu cum i se zice, parca "foame". Coincidenta sau nu, Vali si Luci aveau aceeasi senzatie. Cum dupa acest seminar aveam un curs, ne-am stabilit obiectivul : cantina din Moxa.

Ajungem acolo, ne infingem in tavi si incepem sa ne alegem sortimentele. Eu eram hotarat : una bucata supa cu fidea, una bucata portie piure+friptura de porc si una bucata salata de varza, bonus un codru de paine. La casa, ii intind femeii o hartie de 10 lei. Nu vad ce tasteaza acolo, dar vad ca imi intinde restul : 5 lei si niste marunt. Eu raman masca si o iau la pas cu tava in mana, avand impresia ca am pacalit-o pe tanti. Ma asez la masa si iau bonul la puricat. Cand ma uit la preturi, sa-mi cada fata :

supa cu fidea - 0,66
salata de varza - 0,39
paine sfert 100 gr - 0,30
piure cartofi 200 gr - 0,77
friptura de porc la tava - 2,28

Ma credeti ca d-atunci, sunt reticient cand vine vorba sa dau 0,7 lei pe un covrig?

1 comentarii:

Anonim spunea...

si daca zici vineri devii satul