Indiferenta de weekend

|

Duminica pe la 16:00, tocmai ce ma relaxam si eu cu o muzica ca un abia-venit-de-la-munca ce eram, cand intra tata pe usa sa-mi dea niste vesti. "A murit Cozma" imi zice el. Deja incepusem sa am dureri in pwla, ba chiar schitam un zambet, pentru ca eu crezusem ca era vorba despre Miron Cozma, liderul huilei si al femeilor cu labii sub nas.
Cand colo era vorba despre Cozma handbalistul, omorit de niste ciori bozgoriti. Parca Romania e singura tara care are tigani ... cum de s-a intamplat ca si ungurii sa aiba "mailatii" lor ? E simplu, tiganii sunt peste tot si au aceleasi caractere infecte.

Cum ziceam, parca de la o vreme sufar de indiferenta acuta. Nu vreau sa ajung la momentul cand ma voi bucura la moartea unui Nastase sau Patriciu, dar parca asa imi arat respectul pentru ei. Nu e in firea umana sa te bucuri de moartea unui om, dar sa-mi ziceti si mie cat de pasatori sunt ei de moartea unei studente pe trecerea de pietoni, a unei batrane pe holul spitalului etc ? Ii doare fix in poponetele lor grase.
S-atunci de ce sa ma intristez eu de necazul lor?



Odihneasca-se in pace Marian Cozma !

3 comentarii:

Anonim spunea...

bha ioane ...nu mai ai nici o sansa..chiar nu ai alcva de facut mai bun??zi si tu acum..:-j bine ca nu scrii pe blog cand te intalnesti cu jiji ca plm...ar fi belea :-j

Anonim spunea...

cmon ca scrie bine ion lasa-l

Mihaela spunea...

Bucuresti - Micul Paris ?? Ha! si as mai putea sa adaug: Ha ! HA !Probabil reactia aceasta o vor avea unii daca nu chiar majoritatea vizitatorilor site-ului meu. Ce Micul Paris? Nu ai mai iesit pe strada sa vezi gropile, cainii si mizeria ? As putea sa ii contrazic ? Prontohotel