Rateuri culinare

|

Joia aceasta, m-am dus la facultate mai mult cu gandul ca voi manca din nou ieftin si bun, la cantina din Moxa. Deja numaram minutele pana la terminarea seminarului, cand matzele mele incepusera sa faca scandal.

Ora s-a terminat si noi am purces la drum. Vreau sa va spun ca nu a contat daca ne era foame tuturor, pentru ca la cat mergi pe jos din Romana pana in Moxa, e de domeniul SF-ului sa nu te apuce foamea. Ajungem acolo si dam peste o coada onorabila. Cu cat inaintam mai mult, cu atat vedeam ce urma sa luam. Hmm, zaream ciorbita si niste cartofi prajiti ... suna promitator.
Coada inainta si noi deja ne aprovizionam cu paine & tacamuri. Lingura se inalta falnica de pe tava mea, asta in timp ce nu mai era pic de ciorba. Plm, trecem mai departe, imi zic eu. Ma asteptau cartofii prajiti cu cine stie ce fripturica, yum yum. Inaintez si ajung la cartofi, cand colo, stupoare. Cartofi prajiti cat vedeai cu ochii, dar doar atat. Cartofi prajiti goi ! Wtf !! Singura carne prezenta in acea incapere, era aceea transmisa de noi catre bucatarese.

Si acum ce sa faci? Foame era, coada era, bani putini erau ... ma infig eu in 2 portii de cartofi prajiti si o salata de sfecla si ma duc la masa. 3 lei m-a costat aceasta minunata masa !

Sa nu mai spun ca, dupa ce-am terminat portia de cartofi prajiti cu garnitura de cartofi prajiti, alti studenti veneau falnici cu friptura ce se lafaia in cartofi. Ca deh, Murphy e prezent si in cantina !

0 comentarii: