Povestiri fierbinti pe google

|

Fara sa vreau, am dat peste acest blog.Are doar cateva articole, dar ce articole.Iata cum suna unul dintre ele (am cenzurat anumite cuvinte) :

Recunosc. Nu ma pot opri sa nu dau limbi unei fete. Imi place la nebunie sa o aud gemand in timp ce ii dau limbi si sa simt cum mi se scoala p*** si e gata sa o patrunda. In timp ce ii dau limbi, incet, incet, imi schimb pozitia sa ajungem in 69. Nici nu imi dau seama cand se intampla. Ajung cu p*** langa mana ei. Ea ma apuca si ma trage spre gura iar eu continui sa ii dau limbi.

Si-a facut blog Bebe Sexologu' si eu nu stiam? :))

2 comentarii:

Anonim spunea...

nici tu nu esti de in firea ta ca pui dastea pe blog

Ionut spunea...

Eu nu promovez astfel de exemplare, ci fac haz de necaz de ele ... Ce era de cenzurat, am cenzurat.Totusi, lumea nu mai e asa de pudica :)