Evenimente ...

|

5 Mai

Am vrut sa vad si eu cum se manifesta acest tam-tam legat de ziua barbatului, asa ca mi-am miscat hoitul impreuna cu 3 prieteni in parcul Tineretului.Acolo era atmosfera tipica, prezenta la orice concert moca, adica multi cocalari, multi jandarmi si, din nou, multi cocalari.Ne-am luat noi niste beri si am admirat concertul.Prima trupa a fost Simplu.Nu prea ii simpatizez eu, dar baietii au impresionat printr-un dans pe un medley format din fragmente de melodii nemuritoare, cum ar fi YMCA sau Billie Jean.Dupa Simplu, au urmat greii rock-ului romanesc si anume Iris.Desi ma asteptam ca multa lume sa plece, au fost mai multi spectatori decat la Simplu.Am savurat noi slagarele trupei, cu un Cristi Minculesc inegalabil.Din pacate, Cristi e cam bolnav, deoarece avea o burta cat a unei gravide in luna a 7-a.Sa-i dea Dumnezeu viata cat mai lunga acestei legende.

6 Mai

Deoarece murise bunicul unui prieten, acesta m-a rugat sa duc steagul cortegiului funerar pana la biserica.De-acolo, am dus crucea pana la cimitir...scary, nu?
Dumnezeu sa-l ierte pe nea Ene !

0 comentarii: