A inceput balciul electoral

|

Oare cati dintre noi nu a primit vreun cartonas/calendar cu moaca unui catindat, pe strada, la metrou, in autobuze sau in cutia postala?Cui nu ii sare in ochi un portocaliu, un verde sau un galben de pe panourile electorale ce acopera 4 etaje ale unui bloc cenusiu-bucurestean?
Oficial, de cateva zile a inceput campania electorala (neoficial, a inceput de mult timp, dovada fiind pachetele alimentare si gratarele oferite de catre partide).La fiecare intersectie gasesti cate un cort al vreunui partid in care se adapostesc tineri imbracati cu tricouri adecvate perioadei electorale.Se stie ca tinerii au nevoie de bani, dar de ce acest pupincurism pe bani putini?In fine, fiecare cu metodele sale.Si vezi o varietate de afise electorale, de la cele mai proaste la cele incredibil de stupide, cele mai ciudate nume de partide, cei mai dubiosi candidati si cele mai penibile sloganuri.Campioni inegalabili sunt cei de la pesede.Mai vezi steaguri si stegulete cu initialele partidelor, tricouri, sepci, pantaloni, toate modele primavara-alegeri 2008.
Unii candidati recurg la strategii ciudate.Este cazul si unui doritor de primarie ce are gusa, ale carui panouri le intalnesti si in Constanta, desi el joaca pentru Bucuresti.Daca aceasta campanie era in plin sezon estival mai ziceam, dar asa ...
Asta suportam si vom suporta in continuare pana la alegeri.Insa, e dureros faptul ca induram toate acestea in zadar.Cand ne vedem pusi in fata buletinului de vot, nu avem de facut decat sa punem stampila pe "raul cel ma bun".Eu m-am saturat de aceasta metafora.De aceea, imi voi exercita dreptul constitutional si voi vota, dar in loc de o singura stampila, am sa colorez buletinul de vot in 2-3-4-5-6 stampile.Invalid, acest tip de vot poate sa imbuneze si mai mult raul acesta atotprezent.

Ca tot vorbeam de afise idioate si sloganuri penibile, mi-am adus aminte de unul din perioada cu referendumul :


S-o fi schimbat Base, o fi obsedat de putere, dar de ce?De ce sa merite Romania unul si mai obsedat de putere?Aaa, nu acesta era sensul?Scuzati-ma dragilor, dar in acest context eu asta am inteles.Romania merita mai mult, adica unul si mai obsedat de putere.Hmm, sa zicem Geoana?Shit no ...

0 comentarii: