Scrisoare catre Daniil Pravoslavnic

|

De curand, am inceput sa citesc un blog plin de ironie si umor, pe care il puteti gasi aici.
Cum sesiunea a inceput, m-am gandit sa-i compun o scrisoare deschisa autorului blogului, Daniil Pravoslavnic. Daca imi va raspunde, o sa aflati de-aici sau de pe blogul lui.
Iata scrisoarea:


"Sfinte parinte, iata ca am intrat in postul sesiunii si toti enoriasii facultatii sunt cu -ptiu iarta-ma- la fund. In aceste zile de post negru, cand examenele compuse de pagani ne dovedesc pe toti, singura noastra alinare este sfanta biserica. Inchinaciunea ce-o facem noi in tramvaie sau troleibuze reprezinta doza de incredere pe care ne-o ofera Sfantul Duh, inainte de examene.


Ce se intampla, insa, cu studentii amarasteni care calatoresc cu metroul? Saracii de ei nu se inchina decat atunci cand simt damf-ul cersetorului ce colinda vagonul.
De-asta apelez la invataturile sloavelor tale si iti cer sa vorbesti cu mai marii marelui Sinod, care la randul lor sa vorbeasca mai sus, cu politicienii, astfel incat sa se infiinteze cate un lacas de cult la fiecare statie de metrou, pe peronul din dreapta cum intri spre nord.
Cu ajutorul acestui blog, poti comanda un sondaj sfintit, ca sa poata vota oitele ce-ti citesc invataturile.

Sfantul Mucenic punKreas, datatorul de secretii pancreatice."

L.E.: Am primit raspunsul oficial al reprezentantului sfantului sinod. Il puteti citi aici lol

1 comentarii:

Jokeru spunea...

Dumnezeu sa iti ajute fiule...:))