Precizari

|

Pentru aceia dintre voi care au fost ingrijorati de sanatatea mea, pentru cei ce m-au crezut mort sau rapit de extraterestri, am vesti bune : sunt mai viu decat viata.
In ultimul timp am suferit de o acuta durere in dos asa ca a trebuit sa ma tratez. Cum m-am tratat e treaba mea, in puii mei de curiosi mici lol.

Desi am cam abandonat blogul de cateva saptamani, acesta nu a dus lipsa de cititori. Google imi trimite tot felul de oameni, de parca ar fi un Caracal al motoarelor de cautare.
Iata cateva din cautarile lor:
- ce inseamna cititul pe diagonala <E ca fututul pe orizontala>
-
statusuri despre pitzipoance
-
injuraturi scurte <'te-m plm>
- statusuri de poponari <be right BACK>
- ce te legeni <lasa ca nu ma legan, tibi draga>
- ionut manelistu <no comment>
- tocuri tava <...sau sireturi pentru capac?wtf?!?>
- tigari in sesiune <si plamanii au restante>
- toate tipurile de pokemoni din lume <www.cocalari.com sau orice scoala generala>



Pentru cine nu s-a prins, comentariile in aldine imi apartin.
Tineti aproape !lol

0 comentarii: