Balada lui Nicusor de la Braila

|

Probabil ca il stiti pe cel mai vizionat roman de pe youtube si anume Nicusor de Braila. Cine nu a auzit inca de el, sa dea o tura aici.
M-am gandit eu mai bine si am zis ca omul asta e fenomenal. In afara de faptul ca injura cu o precizie tuzgur-iana, mai are si un talent neobisnuit, de orator. Asa ca, inainte de a-l propune ca parlamentar, i-am compus o balada :

L-ati vazut cumva pe Nicu,
Cel ce-njura CA CAlicu' ?
Lumea zice ca-i sanatos,
Doar de la genunchi in jos.

Brailean de cand se stie,
E un domn, mie la mie.
Injura doar pe cunoscuti,
Fara "sugi.." sau "fututi...".

De femei nu duce lipsa,
Chiar daca de la eclipsa,
Nu s-a mai spalat pe cap.
Miroase ca un ciorap !

Cand aude de Covrig,
Brusc, i se face frig.
Stie ca l-a sodomizat
Chiar daca era barbat.

Odata actul consumat,
Nu mai e rost de negat.
Nicu o sa fie insarcinat
Si de ganduri macinat.

Acum, ce nume sa-i puna
Nu conteaza, pana la urma.
De-o fi fata, de-o fi baiat,
Numele va fi acelasi : CACAT.

Nashul nu-i greu de gasit.
Nicusor s-a si gandit.
O sa-l puna pe Radel,
Cel cu poarta de otel.

Iata c-am ajuns si la final
Fara s-o dam in penal.
Fie ploaie, nea sau soare,
Nicusor o sa-njure tare !

0 comentarii: