Blestemeee

|

Se intampla ceva ciudat in ultimul timp. Zilele trecute cred ca am fost netorcizat, deoarece imaginea de pe desktop a fost inlocuita cu un fundal negru(nu iau in seama ca mi-a aparut eroarea de la windows cu genuine). Colac peste pupaza, intr-o noapte mi-a picat netul la ora 03:00 (daca nu ati vazut filmul "Exorcizarea lui Emily Rose", nu veti intelege ce-am vrut sa zic). Vreo 5 minute am tot mirosit camera, dar nici urma de fum. Ptiu! Am rasuflat usurat.

Asta a fost chestia light. Acum 2 zile insa, imi deschid PC-ul, deschid si playerul si dau clik pe o melodie. Si astept...si astept...nu se intampla nimic. Boxele sunt aprinse, dar degeaba. Volumul este maxim, dar nu se aude mai nimic. Bubui 2 pumni in boxa centrala, fara rezultat.
"Blestemele vecinilor si a mamei", mi-am zis eu in gand. Mama mi-a spus ca nu m-a blestemat deloc, dar cine s-o creada.

Deci, pana imi iau un alt sistem sau pana il repar pe acesta, camera mea va sta intr-o permanenta stare de reculegere. Ameno!

0 comentarii: