Trozni-ti-ar carcasa !

|

Cum suntem in plina criza, romanul de rand nu are bani de cate un lcd in fiecare camera, asa ca isi permite doar unul in sufragerie. Ca sa nu fiu mai prejos decat romanul de rand, in camera mea am o frumusete de televizor cu tub catodic. Nu stiu cum sa va spun, dar eu nu prea ma uit la el, doar la meciuri sau cand mai da cineva cate-un mass pe ym de genul "baa, ia dati pe OTV ca se bate Naomi cu Tarki".

Zilele acestea, intens presarate cu stresul sesiunii, am cam butonat telecomanda. Nu am vrut sa depasesc orizontul obisnuit al canalelor pe care le urmaresc, asa ca m-am uitat tot la...sport. Oh, ce mare bucurie mi-au prilejuit dinamovistii! Dar, vai ce rau mi-a parut de Borcea! Chiar nu ma asteptam la un asemenea moment de fericire oferit de catre tv. Si nu a fost ultimul! Ieri am urmarit meciul de tenis dintre romanca noastra Sorana Cirstea si sarboaica Jelena Yankovic si vreau sa va spun ca m-am bucurat poate la fel de zgomotos ca atunci cand a dat Maldarasanu gol. Printre purecii Eurosportului (muie rds!), nu am avut cum sa nu remarc frumusetea romancei noastre. Poate a fost de vina si puternicul contrast dintre ea si sarboaica, dar nu e o scuza...avem romance frumoaselol

Unde vroiam sa ajung cu asta? Pai sa va explic... Spuneam ca nu prea m-am mai uitat la tv in ultimul timp, asa ca am uitat toate simptomele folosirii acestuia. Si cum m-am bagat eu la somn, cu ochii cat cepele de la energizant (muie examene!), am auzit inevitabilul: TROSC! Deeeci, tv-ul meu, dupa ce este folosit o perioada mai lunga, noaptea cand ti-e somnul cel mai drag, se apuca si trozneste. Bai nene, dar troznit e putin spus. Nu stiu ce mortii lui are, dar cand behaie o data, iti sare inima din piept cu tot cu sageata lui Curpidon ala. Si vorba aia, este pozitionat langa locul rezervat capsorului meu.

Ma gandeam sa-i fac si eu o farsa cu un ciocan, dar cred ca nu are simtul umorului. Ce ziceti, ah?

0 comentarii: