Cugetare maronie

|

Zilele trecute, pe cand stateam pe sfantul tron, incercam sa ma gandesc la altceva in afara durerii pricinuite de faptul ca nu mai mancasem o ciorbita de mult timp. Nu dupa mult timp, am gasit un subiect care, din intamplare, era in ton cu situatia prin care treceam eu.

"Romania este de cacat". Oare exista cineva care nu a auzit de aceasta expresie? Exista cineva care nu a folosit-o? Acum ca m-am asigurat, le zic 4 vorbe celor care s-au incadrat in mini-chestionarul meu : Sa va ia dracu ! Cu ce drept folositi aceste cuvinte? Ati varsat vreun strop de sange pentru aceasta tara?
De ce aveti impresia ca voi sunteti mai "frumos mirositori" decat tara noastra?
"Romania este o tara frumoasa...pacat ce e locuita" este alta expresie care ma enerveaza. Pai voi, dragi compatrioti, in ce tara locuiti? Nu va place, plecati fratilor in vest, Africa, Iran, Fututibekistan, unde vreti, numai plecati. Pentru ca eu, personal, m-am saturat de mentalitatea voastra. Din cauza a cateva sute de parlamentari, desconsiderati cateva milioane de oameni. E drept ca nu toti romanii sunt modele de urmat, ca pana la urma parlamentarii reprezinta proiectia acestora, dar marea majoritate a romanilor sunt oameni platitori de taxe si impozite, cinstiti si corecti. In cinstea lor, o spun din toata inima ca sunt mandru de natia mea.
Cat despre ceilalti, nu mai am nimic de spus...vorbeste pentru ei Mircea Badea, acest ultra-intelectual antenist care se plange mereu ca "traieste in Romania si asta ii ocupa tot timpul". Te contrazic, bai idiotule...pupatul de cururi Intact-iste, asta iti ocupa tot timpul.

Eu sunt mandru de tara mea ! Voi de ce nu puteti fi?