Concurs

|

De la un timp, blogosfera a fost invadata de tot felul de concursuri pentru bloggeri, ceea ce nu reprezinta deloc un lucru rau, ba dimpotriva.Astfel, se incurajeaza creativitatea si performanta in aceasta lume a viitorilor 'tolontani' ^^

Swamp nu s-a lasat mai prejos si a lansat un concurs la care se poate castiga o consola WII oferita de lookatme.ro.Tot ce trebuie sa faci este sa scrii un articol pe tema “De ce vreau eu sa castig acest premiu”.

Vreau sa intru si eu in rand cu lumea, asa ca o sa imi expun parerea despre aceasta tema.
De ce vreau sa castig acest lucru?

Primul motiv ar fi acela ca impac utilul (premiul) cu placutul (articolul).Imi place sa scriu aproape la fel de mult cum imi place sa ma joc.
Imi place sa zidesc cuvintele la fel de mult cum imi placea sa zidesc orase intregi la Age of Empires.
Imi place sa 'centrez' ideile mele celorlalti la fel de mult cum imi placea sa o fac la Fifa '99.
Imi place sa 'ucid' capete de idioti la fel de mult cum imi placea sa o fac la Counter-Strike.
Imi place sa-mi gestionez ideile la fel de mult cum imi placea sa gestionez bugetul la Total Club Manager.
Deci, pot spune doar atat "imi place".Este cea mai mare satisfactie omeneasca.

Al doilea motiv pentru care mi-as dori acest premiu ar fi unul omenesc : faptul ca nu trebuie sa faci mai nimic.Facand abstractie de proportiile intelectuale, este ca si cum un tip oarecare, de pe strada, ti-ar oferi un pachet de tigari daca i-ai striga numele.
"Calule, mananci ovaz?" zicea o vorba din batrani.In zilele noastre, putem adapta aceasta zicala.
"Bloggere, te joci pe WII?" poate fi o vorba de pe blogu-ul lui Swamp.

Al treilea motiv pentru mi-as dori acest premiu este unul de natura masculina.Ce-ti poti dori atunci cand vii obosit de la serviciu, la televizor nu e meci, iar berea asteapta sa ii spui ceva?
Un joc sanatos, care sa nu te dezamageasca si care sa-ti amortizeze oboseala acumulata peste zi.

Cu putin noroc, poate, in zilele urmatoare, o sa ma pot relaxa cu o joaca pe WII-ul de la Swamp.Pana atunci insa, ma relaxez cu o bere si va "relaxez" si pe voi cu multe urari de bafta :)






0 comentarii: